Prekių pristatymas

Pristatymo kaina

Lietuvos paštu
  • Užsakymus, kurių vertė didesnė nei 50 €, pristatysime NEMOKAMAI.
  • Užsakymams, kurių vertė nesiekia 50 €, taikomas papildomas 2 € mokestis.
Per Omniva paštomatus
  • Užsakymus, kurių vertė didesnė nei 50 €, pristatysime NEMOKAMAI.
  • Užsakymams, kurių vertė nesiekia 50 €, taikomas papildomas 2 € mokestis.
Per DPD ir LP Express paštomatus
  • Užsakymus, kurių vertė didesnė nei 50 €, pristatysime NEMOKAMAI.
  • Užsakymams, kurių vertė nesiekia 50 €, taikomas papildomas 2.30 € mokestis.
Omniva kurjeriu
  • Užsakymus, kurių vertė didesnė nei 100 €, pristatysime NEMOKAMAI.
  • Užsakymams, kurių vertė nesiekia 100 €, taikomas papildomas 5 € mokestis.

Prekių pristatymas

Užsakymus saugiai pristatysime visoje Lietuvoje Jums patogiu būdu.

  • Per paštomatus. Atsiimti galėsite Jums patogiu laiku 24 val. per parą visomis savaitės dienomis. Siuntas turite atsiimti per 3 d. d. nuo siuntos pristatymo. Maksimalus siuntos svoris 30 kg.
  • Kurjeriu. Pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pristatymo laikas: 8:00 – 17:00 darbo dienomis.
  • Lietuvos paštu. Prekes pristatysime į Jūsų pasirinktą pašto skyrių.

Prieš atsiimdami prekes įvertinkite siuntinio būklę ir jei pastebėjote pažeidimų nedelsiant informuokite kurjerį.
Priėmus siuntinį ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga ir be pažeidimų.
Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kaip galima greičiau mus informuoti el. paštu [email protected]

Pristatymo taisyklės

  1. Pirkėjas turi nurodyti teisingus pristatymo duomenis: vardą/pavardę, adresą, pašto kodą, pasirinkti norimą paštomatą ir telefono numerį.
  2. Prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
  3. Užsakymo formoje Pirkėjas gali nurodyti, kad prekės bus pristatomos kitam Gavėjui. Tokiu atveju Pirkėjas turi nurodyti Gavėjo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.
  4. Tuo atveju, kai Pirkėjas ar jo įgaliotas asmuo asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų. Pirkėjas ar Gavėjas, nepriėmęs prekių, už kurias buvo apmokėta išankstiniu apmokėjimu, už pakartotinius susitarimus pristatyti bus papildomai apmokestinamas siuntimas.
  5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius PVM sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente ir iškart apie pažeidimus pranešti Pardavėjui el. paštu, jei įmanoma, kartu su siuntos pažeidimo nuotraukomis. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nepranešus apie pažeidimus ir pasirašius siuntos priėmimo dokumentus, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
Pirkinių krepšelis